La llengua vehicular durant les sessions és l’anglès, encara
que els objectius i continguts no giren únicament entorn la llengua en si
mateixa, sinó al voltant d’una altra matèria curricular (en el nostre cas la Plàstica/ Arts & Crafts).
La raó d’haver escollit aquesta matèria és que els
continguts d’aquesta àrea estan molt relacionats amb els d’anglès (colors,
formes, esquema corporal, etc.). Tanmateix, també pensem que és molt adequada
perquè es tracta d’una matèria molt executiva, on el suport visual ajuda molt a
la comprensió.
L’Art no és només una activitat de lleure, és un aspecte
fonamental de la conducta humana, que afecta les nostres emocions, expressions
i les capacitats comunicativa i
intel·lectual.
Així doncs, l’objectiu principal d’aquest projecte és fer
de l’anglès un ús real, fent sentir els alumnes immersos en una situació
comunicativa real (creant necessitats d’emprar la llengua) en què
l’aprenentatge de l’idioma sigui el mitjà, no la finalitat per aprendre.
A més a més, cal tenir en compte que els nens/es en
aquestes edats es mostren espontanis i desinhibits en situacions d’interacció
oral i són uns grans imitadors. Els alumnes manifesten gran tolerància vers
altres llengües i cultures, alhora que gaudeixen manipulant i treballant amb
les mans. Creiem que conjugant aquests factors es poden obtenir resultats força
positius.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada