L'AMPA ja té Facebook!!
Podeu accedir clicant la següent adreça:

L'AMPA, entitat sense ànim de lucre, és el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies i, per tant, la forma més efectiva que tenim els pares per agrupar-nos, organitzar-nos i fer sentir la nostra veu dins dels Centres Escolars.

Des de l'AMPA es pot desenvolupar una plataforma oberta a la participació i reivindicació de tots els aspectes referents a l'educació, per tal d'aconseguir, juntament amb els mestres, la millor formació dels nostres fills i filles, basada en els principis propis d'una societat democràtica.

És per això que pensem que ara més que mai ens cal una AMPA prou forta i ben organitzada que ens permeti, no només oferir uns bons serveis complementaris, sinó també l'estar prou vigilats davant les responsabilitats de les administracions i també, si cal, reivindicatius pel que fa a la qualitat de l'ensenyament.

I és amb aquest esperit que hem treballat en els darrers mesos per tal de poder-vos oferir una AMPA que ens permeti oferir-vos els millors serveis possibles i el millor suport en tot allò que podeu necessitar i en què us podem ajudar.

I per tal d'intentar aconseguir-ho ens hem organitzat en Comissions de treball per tal d'assegurar-nos que s'ofereixin unes activitats extraescolars d'alta qualitat, un Servei de Menjador que asseguri la correcta alimentació en un bon entorn, un bon monitoratge i si cal un reforç del mateix, que tots els nens tinguin una assegurança d'accidents, uns bons canals de comunicació, amb una nova web, una bona coordinació dels Delegats de Classe, com a eina també de comunicació, que el projecte de Socialització tiri endavant, que es faci una recerca de subvencions, que les festes de l'escola mantinguin un bon esperit, que les infraestructures del centre es mantiguin o es millorin, que tinguem veu a l'Ajuntament i als Consells Escolars...en definitiva, ajudar en tot allò que contribueixi a la millora de la qualitat de l'ensenyament que reben els nostres fills.

Actualment els membres de la Junta ens hem organitzat en comissions per poder oferir aquests serveis:

• Servei de menjador.
  • Activitats extraescolars, ja siguin esportives o lúdiques.
  • Organització de festes dins i fora de l'horari escolar per a alumnes, pares i mares.
  • Casals de Setmana Santa i estiu.
  • Socialització / distribució de llibres de text escolars.
  • Xandalls / bates / material escolar.
  • Infraestructures a l'escola.
Si voleu ser associats de l'AMPA us podeu incriure mitjançant el formulari següent: Inscripció

Des del següent enllaç també us podeu baixar l'autorització de drets d'imatge: Descarregar

Organigrama de l'AMPA:

Presidenta: Sandra Sánchez

Vicepresidenta: Yolanda Castillo

Secretària: Raquel Idoate

Tresorera: Pilar Masvidal

Vocals: Anna Arall, Anna Balet i Anna Cabayol

Telèfon:  877 055 973

E-mail: ampa.ceipantina@gmail.com

Facebook: https://www.facebook.com/Ampa.Antina

Cap comentari: