16 de febr. 2020

EL REI CARNESTOLTES OMPLE DE GRESCA LA NOSTRA ESCOLA

El divendres 14 de febrer vam rebre la visita més esperada i esbojarrada del curs, i és que el Rei Carnestoltes va entrar al gimnàs de l'escola ballant i llençant confeti. L'acompanyava una bona i alegre comitiva la qual ens va regalar una coreografia que hem hagut de seguir grans i petits.

Us deixem les ordres que ens ha manat el rei Carnestoltes i esperem que tothom les compleixi!

Amb aquest acte comencen les activitats relacionades amb la Festa de carnaval 2020!

Per ordre de Sa Majestat el Rei Carnestoltes,
es fa saber quines són les ordres que haurem de seguir els següents dies:
Dilluns 17: Pijama sense sabatilles
Dimarts 18: Pintar-se la cara
Dimecres 19: Pentinats originals
Dijous 20: Mitjons diferents posats per sobre dels pantalons
Tarda (no obligatori) poden venir disfressats/des del que vulguin.
Gaudiu molt d’aquesta festa.
I que visqui la gresca! Us ho permet el Rei Carnestoltes, Rei dels pocasoltes.

14 de febr. 2020

AVANÇANT EN LA TRANSFORMACIÓ DEL MENJADOR ESCOLAR

El passat dimarts 11 de febrer ens va visitar el President del Consell Comarcal del Tarragonès amb la finalitat d'observar de primera mà el funcionament del servei de menjador escolar.

La comissió del menjador del centre va aprofitar la visita  per explicar la transformació física que el centre vol impulsar per fer d'aquest espai un lloc més relaxant, càlid i convertir-lo, de manera gradual, en un espai i un temps veritablement educatiu.
Aprofitem per felicitar a la Cèlia Barbod, alumna de sisè, per ser la guanyadora del disseny del concurs de gots que va organitzar el Consell Comarcal.

A la reunió també van assistir representants de l'àrea d'Ensenyament del Consell Comarcal, representants de l'Ajuntament de Torredembarra i de l'empresa Alimentart.

7 de febr. 2020

RECAPTACIÓ MARATÓ 2019

Com ja sabeu, la pluja va impedir l'assistència  a les famílies als actes programats per l'escola a favor de la Marató de TV3.

Us informem que els diners que es van recollir de la guardiola per a la causa ha estat de 116,45€.

La nostra gratitud a totes les persones que han col.laborat.

30 de gen. 2020

ANEM A LA BIBLIOTECA

El divendres 10 de gener de 2020  alguns nens i nenes de l’aula d’acollida  de l’Antina, l’Antoni Roig i l’Institut Ramon de la Torre vam anar la biblioteca  Mestra Maria Antònia per aprendre com funciona una biblioteca. Ho vam fer amb una gimcana amb grups  de diferents edats, nens i nenes d’altres escoles.

Abans d’entrar vam esmorzar al parc. Al tornar estava plovent i les bibliotecàries ens van deixar paraigües, però ens vam mullar una mica.