NOTÍCIES

II CONCURS MENÚ SALUDABLE
JORNADA GASTRONÒMICA

El proper dijous 18 de maig gaudirem de la jornada gastronòmica japonesa amb un menú típic del país.

ACTIVITATS MES DE FEBRER

JORNADA GASTRONÒMICA

El proper dijous 17 de novembre gaudirem de la jornada gastronòmica francesa amb un menú típic del país.

JORNADA GASTRONÒMICA

El dia 5 de maig vam gaudir de la jornada gastronòmica anglesa amb un menú típic del país.

JORNADA GASTRONÒMICA

Aquest proper mes de març, celebrarem la jornada italiana amb un menú típic del país.

JORNADA GASTRONÒMICA

El dijous, 21 de gener, celebrarem la jornada Mexicana amb un menú especial típic del país.

PROTOCOL D'HÀBITS D'HIGIENE

Benvolgudes famílies,

Els hàbits d’higiene relacionats amb el temps del menjador sobre els quals podem incidir són:  Rentar-se les mans abans i després de dinar; rentar-se les mans després d'anar al lavabo; rentar-se les dents havent dinat.

És molt important buscar la manera que els/les alumnes adquireixin aquests hàbits, encara que al principi s’hi hagi de destinar més temps, ja que la seva pràctica els convertirà en part de la vida quotidiana de l'alumne/a.

Per portar-ho a terme, ja que considerem que es tracta d’un hàbit d’higiene necessari en el dia a dia, demanem a les famílies que porteu:
-   Els usuaris de menjador d’Educació Infantil (E.I.) han de portar una bata amb el seu nom i un necesser petit amb els estris de neteja bucal adequats, també amb el seu nom.

-   Els usuaris de menjador d’Educació Primària (E.P.) han de portar un necesser petit amb els estris de neteja bucal adequats, amb el seu nom.

PROTOCOL HÀBITS D’HIGIENE DURANT EL TEMPS DE MENJADOR

1. El primer dia de la setmana, demanarem que els nens/es d’E.I. i d’E.P. portin el necesser i/o la bata al menjador, segons correspongui.
-    Quant sortim de classe buscarem al nostre monitor/a i aquest passarà llista.
-    Ens rentarem les mans i anirem cap al menjador a dinar.
-    En acabar de dinar, sortirem del menjador en grup i anirem a rentar-nos les mans i les dents.
-    El darrer dia de la setmana tornarem el necesser i la bata cap a casa.

2. Informarem a les famílies dels nens/es que no portin el necesser i/o la bata.

Empresa Aramark

JORNADA GASTRONÒMICA

El proper dijous, 5 de novembre, celebrarem la jornada del Marroc amb un menú especial típic del país.