4 de maig 2015

L'ANTINA PARTICIPA EN ELS QUARTS DE FINAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A TARRAGONA

El passat 28 d’abril va ser un dia molt especial. Dos alumnes de l’escola van anar a Tarragona després d’haver estat seleccionats en el II concurs de lectura en veu alta realitzat el dia de Sant Jordi a l'escola.

En arribar, van entrar a la sala d’actes del Caixa Fòrum. EL Gabriel Pitarch de 3r B, va llegir en el primer grup de la categoria dels Grumets Vermells mentre que l'Éric Gómez ho va fer en la categoria dels Grumets Verds.

Més tard, mentre els jutges decidien quins serien els semifinalistes del certamen, l’organització va obsequiar amb un llibre i un diploma a tots participants.

Finalment, el jurat va donar a conèixer el seu veredicte. El Gabriel Pitarch va ser escollit un dels semifinalistes dels Grumets Vermells.

Des de l’escola, volem felicitar a tots els nens i nens que han participat en aquest concurs de lectura en veu alta i, molt especialment al Gabriel Pitarch Castellà per ser un dels finalistes.