21 de juny 2016

FESTA DE FINAL DE CURS I ACOMIADAMENT DELS ALUMNES DE SISÈ

El dissabte passat vam celebrar el final de curs amb una gran festa escolar organitzada per l'AMPA i l'escola.

Vam gaudir de moltes activitats: tallers, exhibicions, inflables i ball amb Dj. A més a més els pares i mares voluntàries ens van oferir un servei de bar que no va parar de fer entrepans i de vendre begudes refrescants.

Però un dels moments més esperats de la festa, més íntim i emocionant, va ser el lliurament de les orles als nostres alumnes de sisè. Un acte molt emotiu que va fer plorar a més d'un/a. Acompanyats dels seus mestres, familiars i companys d'escola es van acomiadar realitzant el tradicional enlairament dels birrets. Des de l'escola us desitgem molta sort en la vostra nova etapa educativa, no us oblidarem i sempre l'Antina serà casa vostra.

Molt bon estiu!