7 de des. 2016

L'ESCOLA L'ANTINA AMB LA MARATÓ

La Marató de TV3, en aquesta 25a edició, es dedicarà a la sensibilització i difusió social sobre l’ictus i les malalties medul·lars i cranials traumàtiques. L’escola l’Antina, compromesa amb els projectes de la Marató, ha organitzat un acte simbòlic que es farà al pati de primària el proper divendres 16 de desembre a les 15:00h.

Es tracta d’un acte on participarà tot l’alumnat d’educació infantil i Primària i on també es convidarà a totes les famílies del centre. També hi haurà una guardiola perquè aquelles persones que hi vulguin col·laborar econòmicament, puguin fer-ho. Els diners recaptats seran recomptats in situ i ingressats al compte de la Marató de TV3.

No hi falteu, la causa sempre s’ho mereix!

Per a més informació sobre l’ictus, les malalties medul·lars i cranials traumàtiques podeu visitar la web de la Marató: www.ccma.cat/tv3/marato.