3 d’abr. 2017

MARXA SOLIDÀRIA PRO INFANTS REFUGIATS

L’Ajuntament de Torredembarra i l’escola l’Antina organitzen una “Marxa Solidaria Pro Infants Refugiats” que tindrà lloc el diumenge 7 de maig. El motiu és la recaptació de diners pels nens/es que estan patint una vulneració de tots els seus drets en els camps de refugiats.

Volem que sigui un acte festiu i solidari que compti amb molta participació ciutadana (famílies, entitats, associacions, centres docents...) del nostre municipi o de qualsevol lloc.

Les inscripcions es poden fer a l’escola l’Antina i a Cicles Ibáñez, del 5 d’abril al 5 de maig

També hi haurà l’opció del “dorsal 000” per a aquelles entitats, empreses, institucions, o a títol individual que vulguin fer alguna aportació diferent (caldrà adreçar-se a l’escola l’Antina).

Podeu descarregar el full d'inscripció des del següent enllaç: