4 de juny 2017

PENFRIENDS ECOLE JEAN GUITTON VILLARS AND ESCOLA L’ANTINA

El dijous 1 de juny, 27 alumnes de cinquè de l'escola Jean Guitton de Villars (França) acompanyats del director i tres mestres, van visitar l'escola l'Antina com a final del projecte  "Penfriends". Aquest projecte  s'ha realitzat a través de correus electrònics entre ambdues escoles. Els alumnes de cinquè han  treballat i  après de manera significativa molts dels continguts curriculars de l'àrea d'anglès (descripcions, presentacions, tradicions...), així com la introducció de recursos tecnològics per facilitar la comunicació entre centres.

Un matí intens on han visitat les instal·lacions del centre, s'han conegut i han gaudit plegats de diferents tallers i jocs.

A l'acte també va assistir l'alcalde i el regidor d'ensenyament de l'Ajuntament de Torredembarra.