10 de nov. 2017

FESTA DE LA CASTANYADA

El passat dimarts 31 d'octubre l'escola va celebrar la Festa de la Castanyada. Vam realitzar diferents activitats relacionades amb la festa i que us mostrem a través d'aquesta galeria de fotografies:

- Gran exposició de receptes de la tardor, elaborades des de P3 fins a 6è.

- Trobada dels alumnes d'Educació Infantil amb les tradicionals castanyeres, la Sra.Tina Cruz i la Sra. Juaquina Salvador.

- Espectacle a càrrec d'un grup de músics format per familiars de diferents alumnes de l'escola, que van cantar un repertori de cançons tradicionals infantils.

- Repartiment de castanyes torrades a tot l'alumnat a càrrec de l'alumnat de sisè.

Volem agrair molt sincerament tota la col·laboració rebuda i la implicació de mestres i alumnat per tal que totes les activitats fossin un èxit.