25 d’abr. 2018

L'ANTINA GUARDONADA AL MEDUTARRACO 2018

L’alumnat de sisè va participar per segon any consecutiu en el projecte mEduTarraco, una gimcana tecnològica per la ciutat de Tarragona amb l’objectiu bàsic que l’alumnat aprengués a utilitzar els dispositius mòbils per orientar-se i localitzar qualsevol punt de la ciutat, de manera totalment autònoma, tot emprant diversos tipus d’habilitats i destreses.
Hi va haver més de 800 alumnes participants de les comarques de Tarragona.
Us informem que l’organització ha atorgat el premi a la "Selfie més divertida" al grup d'alumnes format per: Abril Pijuan, Evelin García, Sara Ibáñez, Aitor Borrallo, Adam el Klai i la Marta Gomis (responsable del grup).
En aquest enllaç la podeu veure:
El lliurament de premis serà el proper dijous 26 d’abril a la sala d'Actes de l'Antiga Audiència de Tarragona.
A més a més, aquesta producció és candidata al Premi Especial mSchools de primària/secundària/ atorgat a l’audiovisual que millor representi l’esperit del Projecte mEduTarraco.