22 de maig 2018

L'ALUMNAT DE 5È PARTICIPA EN ELS PREMIS QUE ORGANITZA L'EMPRESA CISCO

El passat 10 de maig el jurat de CISCO va determinar tres premis entre els grups que presentaven projecte INTERNET OF THINGS.

El 1r premi que consistirà en viatge a les oficines Cisco a Barcelona on es reuniran amb escoles de Reus, Constantí , Santa Oliva, Barcelona i per vídeo conferència amb escoles de Madrid per compartir els seus projectes mitjançant  les seves presentacions; ha recaigut en el TEAM format per Anna Turiccki, Gemma Martínez, Berta Abellán, Naiara Jiménez, Erika Rodríguez que van presentar una proposta d'estalvi energètic a la llar.

El 2n Premi del que el jurat va destacar l'ús d'internet de les coses per pal·liar i ajudar a millorar la vida de persones amb dificultats com són els cecs, va recaure en el TEAM format per Ona Sastriques, Berta Borràs, Marina Gambús i Ainhoa Rivero.

El 3r Premi va ser per un prototip destinat a la lluita contra la contaminació que va defensar el TEAM format per Júlia Rimbau, Alexia Sánchez, Ainara Crisol, Joana Gómez i Marina Sosa.

Tots els participants van rebre un certificat premiant les seves intervencions i esforç en l'elaboració del projecte, maqueta i power point.