10 de juny 2019

VISITA DE L'HBLE. SR. JOSEP BARGALLÓ, CONSELLER D'EDUCACIÓ

El passat dijous 6 de juny vam rebre la visita del Conseller d'Educació, l'Hble. Sr. Josep Bargalló acompanyat també pel Sr. Jean-Marc Segarra, director dels ST d’Educació a Tarragona, la Sra. Neus Fornells, cap del Gabinet del Conseller d’Educació, l’Il·lm. Sr. Eduard Rovira, alcalde de Torredembarra i l'inspector d'educació  Sr. Jordi Fortuny.

Li vam ensenyar les instal·lacions del centre i va entrar en algunes aules on va poder observar les metodologies inclusives i actives que emprem.

Ens va felicitar per la feina que estem fent i també per la gestió efectiva en relació a l'escolarització de l'alumnat refugiat.

Estem molt contents que un Conseller d'Educació tingui en compte la nostra escola, ens visiti  i ens encoratgi a seguir treballant de manera eficaç. L'èxit de l'escola és de tots/es.