10 de des. 2019

GRAN ÈXIT DE LA IV FIRA DE LA CIÈNCIA EN FAMÍLIA

El passat dijous 28 de novembre un gran nombre de famílies, acompanyades dels seus fills/es, van poder gaudir dels diferents estands científics organitzats per entitats, famílies voluntàries, instituts i mestres de l'escola.

La Fira va ser inaugurada per dues mentores del programa Inspira, el qual pretén promoure les vocacions científiques i tecnològiques entre les nenes. També es va poder gaudir d'una exposició de les dones científiques més rellevants de la història.

Una fira consolidada que va permetre que tots i totes experimentessin a partir de la curiositat, i de diferents aspectes de la vida quotidiana.

Per acabar i per fer-ne difusió dels actes i les impressions recollides de la Fira i la Diverciència, les delegades de 5è A i B , i dues nenes participants de la Fira, acompanyades de les mestres Àngels Gallego i Núria Pagès, van assistir a la ràdio i van ser entrevistades en un programa matinal d'Ona la Torre.

En aquest enllaç podeu escoltar-lo íntegrament:

També us deixem una mostra fotogràfica que resumeix alguns moments de la Fira de la Ciència.

Agrair molt sincerament a la Comissió de Ciències tot l'esforç i dedicació en l'organització i a totes les persones que ens han ajudat a que aquesta fira sigui tot un èxit.

L'Antina sempre amb la Ciència!