14 de febr. 2020

AVANÇANT EN LA TRANSFORMACIÓ DEL MENJADOR ESCOLAR

El passat dimarts 11 de febrer ens va visitar el President del Consell Comarcal del Tarragonès amb la finalitat d'observar de primera mà el funcionament del servei de menjador escolar.

La comissió del menjador del centre va aprofitar la visita  per explicar la transformació física que el centre vol impulsar per fer d'aquest espai un lloc més relaxant, càlid i convertir-lo, de manera gradual, en un espai i un temps veritablement educatiu.
Aprofitem per felicitar a la Cèlia Barbod, alumna de sisè, per ser la guanyadora del disseny del concurs de gots que va organitzar el Consell Comarcal.

A la reunió també van assistir representants de l'àrea d'Ensenyament del Consell Comarcal, representants de l'Ajuntament de Torredembarra i de l'empresa Alimentart.