7 de jul. 2020

MATRICULACIÓ ALUMNAT ASSIGNAT AL NOSTRE CENTRE

Us deixem diferents llistats relacionats amb l’assignació d’alumnes i el procediment de matriculació.

En aquest primer llistat trobareu la relació d’alumnat que ha estat assignat al nostre centre:

En aquest segon llistat totes les persones que heu fet la preinscripció al nostre centre podreu veure a quina escola us han donat plaça:

I en aquest tercer llistat podreu veure la llista d’espera:

Totes les famílies que us hagin assignat la plaça al nostre centre ara haureu de realitzar la matrícula. El procediment de matrícula es durà a terme entre el 13 i 17 de juliol, i només podreu realitzar-lo demanant cita prèvia, trucant a partir de demà dia 8 de juliol al telèfon de l’escola (977 64 24 96) de 9h a 13h.

Per poder formalitzar la matrícula haureu de portar original i fotocòpia del llibre de vacunes del nen o nena.