10 de des. 2020

L'ESCOLA CELEBRA UN NADAL DIFERENT

Tradicionalment, les activitats que organitzàvem per celebrar les festes de Nadal a l'escola comptaven sempre amb la presencialitat de pares, mares i familiars, com per exemple la Marató de TV3, el Concert de Nadal, l’arribada dels Patges, etc...).

Malgrat les circumstàncies restrictives d'accés al centre derivades d'aquesta llarga pandèmia, l'escola seguirà celebrant aquesta festa tan tradicional amb un seguit d'activitats però sense públic adult, seguint la normativa de màxima prevenció.

Sabem que un dels actes de més tradició i més esperats per les famílies és el Concert de Nadal.  De ben segur trobarem a faltar el caliu del públic però tothom el podrà gaudir de manera virtual  en directe a través d'Instagram. Els horaris seran els següents:

Bones Festes!