6 de set. 2022

BENVINGUTS/DES AL CURS 2022-23

Un curs que s’inicia amb la gran notícia de la desaparició de totes les restriccions sanitàries que es van dur a terme a causa de la pandèmia per Covid_19 i que ens van acompanyar en els darrers dos anys.

Aquest fet representa, per a la nostra escola, tornar a la gran i esperada normalitat, en el benentès que aquest curs ja podem recuperar aquells projectes que van quedar pausats per motius normatius.

Una notícia que ens omple de felicitat i orgull d’escola per haver superat aquella època de manera més que efectiva, gràcies a la implicació, eficàcia professional i compromís de tothom ( mestres, famílies i alumnes).

I per començar, amb color i alegria, el Miqui Pérez ens ha il·lustrat tota la façana principal de l’escola amb aquells temes i projectes que més ens representen.