21 de nov. 2022

VI FIRA DE LA CIÈNCIA EN FAMÍLIA

Us informem que el dijous 24 de novembre celebrarem la VI Fira de la Ciència en Família. Un acte que també hem volgut recuperar perquè fomenta la participació de les famílies en la vida escolar del centre.

Experimentar vol dir fer-se preguntes, despertar la curiositat sobre fets del nostre entorn, i aprendre de manera més significativa i activa.

Durant aquestes setmanes, l'alumnat d'Infantil i Primària ha estat realitzant diferents experiments a l'aula amb els/les mestres, però ara volem fer un pas més, i també volem que pugueu compartir amb els vostres fills/es el poder de l'experimentació, acompanyant-los/les pels diferents estands que s'han organitzat, amb propostes científiques molt interessants.

Agrair les persones voluntàries de cada estand, la seva ajuda i suport en l'organització d'aquest acte.

En el cartell trobareu tota la informació.

*L'AMPA oferirà un petit refrigeri als assistents.

Esperem comptar amb la vostra participació! Podeu venir acompanyats/des també d'altres familiars i amics/gues.