8 de març 2023

VIII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El 7 de març es va celebrar a l'escola el VIII Certamen de Lectura en Veu Alta. Un acte molt consolidat al nostre centre que té com a objectiu el foment i el gust per la lectura i que era molt esperat, ja que va quedar aturat per la pandèmia durant dos anys, i finalment s'ha tornat a recuperar amb ganes i entusiasme entre l'alumnat i el professorat.

Ens va acompanyar un jurat expert format per la regidora d'educació, Sra. Maria Gual, la Sra. Montserrat Muntané ( professora jubilada de castellà), Montserrat Paris (bibliotecària) i el Sr. Jaume Balaguer (mestre jubilat de l'escola).

Els/les participants van ser alumnes de 3r a 6è i alumnes representants de l'Aula d'acollida que van ser escollits/des  en una preselecció  de cada classe i als quals volem agrair les seves lectures davant de tot l'alumnat i el professorat de Primària.

Finalment, agrair també les mestres de música i a l'alumnat que, ens van regalar petites audicions, mentre el jurat deliberava.

Els seleccionats/des per anar a  les Semifinals a Tarragona van ser:

Martí Sonson Amurgo, de 3r.

Yevheniia Filimonova, alumna  nouvinguda d'Ucraïna.

Claudia Rovira Cabrera, de 6è.

Molta sort als seleccionats!

Tot aquest acte ha estat organitzat per una Comissió formada per la mestra Teresa Piquer, i els mestres David Meana i Andreu Sánchez.

Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible.