23 d’abr. 2024

VÍDEO CANTATA "LA VEU DE LA TERRA"

El passat diumenge 7 d'abril l'alumnat de 5è, després de molts mesos d'assaig, esforç i treball col·laboratiu, va poder posar en escena la cantata participativa "La VEU de la TERRA" al Centre Cultural Municipal de Valls.

Hi vam participar juntament amb altres centres educatius: Escola Molí de Vent de Torredembarra, Institut Torredembarra, Escola Els Baltis de Valls i Escola Enxaneta de Valls.

Va ser un gran dia, des de l'assaig previ al concert, passant pel treball d'afinació, lletres de les cançons i percussions corporals o fins i tot afronant tot un seguit d'emocions que estaven a flor de pell, com els nervis per pujar dalt l'escenari o la il·lusió de poder cantar amb música en directe, actors i ballarins.

Moltes gràcies al grup PeTaCA, a la companyia Fes-t'ho com vulguis, als familiars que ens vau acompanyar i a tothom qui ho va fer possible.

Us deixem el vídeo del concert perquè el pugueu gaudir i en tingueu un bon record!

Aquestes experiències són les que ens omplen de música i de vida!