PROJECTES

A l'Escola l'Antina mantenim uns projectes amb finalitats pedagògiques i molt arrelats al centre:

- Entendre la vida amb les matemàtiques (de P5 a 4t)

Projecte on podreu veure com treballem les matemàtiques a l’escola. Més informació entrant a la següent imatge:

- Psicomotricitat a l'Antina (P3 a 1r)

Projecte adreçat als alumnes d'Educació Infanitl i 1r de primària. Més informació entrant a la següent imatge:

- Ecohort

Projecte adreçat als alumnes de 2n d'Educació Primària. Més informació entrant a la següent imatge:

- Maletes viatgeres

Projecte en el que participen els nens i nenes d'Educació Infantil. Podeu accedir a més informació clicant a la següent imatge:

- Padrins de lectura

Activitat realitzada per l'alumnat de 1r i 6è d'Educació Primària. Teniu més informació entrant a la imatge següent:

- Socialització de llibres

Aquest projecte va iniciar-se el curs 2009-2010 amb l’objectiu de poder reduir el cost dels llibres de text que s’utilitzen al centre i així intentar aconseguir que cap alumne o el menor número d’alumnes es puguin quedar sense llibres.

Per altra banda, també es vol potenciar el respecte i el bon ús cap el material reutilitzable, ja que l’escola cedeix en lloguer aquests llibres i els/les alumnes els han de retornar al finalitzar el curs escolar.

Des que es va iniciar ha tingut sempre molt bona acceptació per part de les famílies, fet que ha encoratjat a l’escola a mantenir viu aquest projecte any rere any.

ÀMBIT D’APLICACIÓ

Aquest projecte es duu a terme als cursos de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è.

QUOTA DEL PROJECTE DE SOCIALITZACIÓ

Cada cicle té una quota diferent que es calcula en funció del número de llibres nous que aquell any s’hagin de reposar i dels llibres fungibles que s'hagin de comprar.

- Esmorzar saludable

El dia de la fruita és una iniciativa que va sorgir al cicle d'Educació Infantil. Tots els dilluns els nens i nenes que ho volen porten una peça de fruita per esmorzar. Així fomentem que els alumnes s'acostumin a menjar fruita i fomentem un esmorzar saludable.

La bona acollida d'aquesta proposta ha comportat una gran dels pares i mares d'Infantil i per aquest motiu aquest any s'ha ampliat a tota l'Educació Primària.

- Botiga

Projecte dirigit als nens i nenes de Cicle Inicial. Més informació al següent enllaç:

- Vela

Activitat adreçada als alumnes de Cicle Mitjà i Superior. Teniu més informació clicant a la imatge:

- Aula de ciències

- Llegim junts

Projecte adreçat a l'alumnat de 5è de Primària.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada