PROJECTES

A l'Escola l'Antina mantenim uns projectes amb finalitats pedagògiques i molt arrelats al centre:

- Hort ecològic

Projecte adreçat als alumnes de 2n d'Educació Primària. Més informació entrant a la següent imatge:

- Corralet de gallines

Activitat adreçada als nens i nenes de 4rt d'Educació Primària. Més informació clicant a la següent imatge:

- Maletes viatgeres

Projecte en el que participen els nens i nenes d'Educació Infantil. Podeu accedir a més informació clicant a la següent imatge:

- Padrins de lectura

Activitat realitzada per l'alumnat de 1r i 6è d'Educació Primària. Teniu més informació entrant a la imatge següent:

- Socialització de llibres

Projecte de reutilització de llibres adreçat als alumnes de 3r a 6è d'Educació Primària. Podeu llegir tota la informació clicant a la següent imatge:

- Esmorzar saludable

El dia de la fruita és una iniciativa que va sorgir al cicle d'Educació Infantil. Tots els dilluns els nens i nenes que ho volen porten una peça de fruita per esmorzar. Així fomentem que els alumnes s'acostumin a menjar fruita i fomentem un esmorzar saludable.

La bona acollida d'aquesta proposta ha comportat una gran dels pares i mares d'Infantil i per aquest motiu aquest any s'ha ampliat a tota l'Educació Primària.

- Botiga

Projecte dirigit als nens i nenes de Cicle Inicial. Més informació al següent enllaç:

- Vela

Activitat adreçada als alumnes de Cicle Mitjà i Superior. Teniu més informació clicant a la imatge:

- Aula de ciències

- Llegim junts

Projecte adreçat a l'alumnat de 5è de Primària.

- Arts and Crafts

Projecte adreçat als alumnes de 3r i 4t de primària on l’àrea d’educació visual i plàstica s’imparteix en anglès.

1 comentari:

1. Hola soy un exalumno y ún diá de estos os íre a entrevistar para un trabajó del instí

ResponElimina