25 d’abr. 2014

1r CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A L’ESCOLA - SANT JORDI 2014

Una experiència lectora compartida per tots els alumnes de Primària de l’escola l’Antina de Torredembarra.

Aquest curs, a la nostra escola vam decidir participar al X Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta convocat per la Fundació Enciclopèdia Catalana, La Galera i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Estem convençuts que totes les iniciatives que potencien el gust per la lectura són enriquidores pels nostres alumnes, milloren el seu aprenentatge significatiu i afavoreixen el seu creixement personal. Amb aquests arguments vam dedicar temps a millorar la lectura en veu alta a les classes, practicant estratègies apropiades,  i  es van seleccionar dos alumens representants de cada classe.

Aquest Sant Jordi hem celebrat la gran festa de la lectura a l’escola. Els 16 alumnes representants de totes les classes  de Cicle Mitjà  i de Cicle Superior es van posar davant d’un auditori que els va saber escoltar, format per tots els alumnes de Primària, i van llegir amb gran entusiasme. El jurat que va tenir la difícil tasca d’escollir els dos alumnes finalistes estava format per la sra. Carmen Mas, inspectora d’Ensenyament del Departament, la sra. Núria Gómez, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Torredembarra, la sra. Imma Pujol, contacontes professional i mare de l’escola i la sra. Montserrat Muntané, professora de l’Institut Torredembarra, guanyadora d’un premi nacional sobre literatura, i van decidir seleccionar a la Claudia Meri de Cicle Mitjà i a la Candela Rivero de Cicle Superior, com a representants del nostre centre als quarts de final del X Certamen, que es celebrarà el dia 29 d’abril a Tarragona.