2 d’abr. 2014

PROGRAMA D'ACTIVITATS DEL 10è ANIVERSARI

Volem festejar el nostre 10è aniversari fent tot un seguit d’activitats que hem recollit en aquest díptic que us presentem. Les trobareu distribuïdes des del mes de març fins que s’acabi el curs, que serà quan culminarem l’aniversari amb una gran festa el dissabte 14 de juny, a la que hi esteu tots convidats!!

Com a activitats més properes cal destacar la venda d’una samarreta dissenyada especialment per aquests 10 anys d’escola. El dibuix del nen que apareix a la samarreta és el resultat d’un concurs que es va fer entre els alumnes d’infantil, el guanyador del qual va ser l’Oliver Moreno Martínez de P3. En teniu una imatge al mateix díptic. Properament us farem arribar una circular amb el tallatge que necessiteu i el lloc on la podreu adquirir només per 5€. No només és pels alumnes, també volem que us animeu a comprar-la els pares i mares per fer-vos encara més vostra l’escola.

Aviat prepararem un lipdub i ens agradaria molt que els alumnes portessin la samarreta el dia de la gravació.

Més endavant ja us informarem d’altres activitats.