15 de des. 2014

ELS AVIS I ÀVIES DE LA RESIDÈNCIA PERE BADIA VISITEN L'ESCOLA

Amb la proximitat de les festes nadalenques, la nostra escola participa en un intercanvi intergeneracional entre els alumnes del Cicle Superior i una representació d'avis/es de la residència Pere Badia.

L'activitat consisteix, que tant els infants com els avis elaborin motius nadalencs en els seus respectius centres, per després, en el cas dels avis anar a l'escola, i en el cas dels alumnes a la residència i decorar així els passadissos.

A més a més, durant la visita a la residència Pere Badia, els i les alumnes de 6è van cantar la nadala "Quan Somrius". Durant la visita dels avis i àvies, el passat 12 de desembre, a la nostra escola l'alumnat de 5è van interpretar "Guardo en la memòria" de la que podeu veure el vídeo.