14 de des. 2015

ACTE PARTICIPATIU DE LA MARATÓ A L'ESCOLA

El passat 11 de desembre la nostra escola  va realitzar una sèrie d’activitats per donar  suport a la Marató de TV3.

Entre tot l’alumnat es va elaborar la piràmide dels aliments i uns alumnes representant de cada cicle, ens van recordar quins són els que no poden faltar a taula i quins són els que s’han de prendre amb més moderació.

Després, vam ballar tots plegats (mestres, famílies, personal laboral i de cuina, alumnes) la flasmob que proposava l’organització.

Finalment es va fer el recompte de les aportacions voluntàries dels assistents, un total de 190 € que s’ingressaran al compte de la Marató a nom de l’escola l’Antina.

Participar en actes com aquest és una bona manera d’inculcar al nostre alumnat el sentiment de solidaritat, de comprensió i de respecte  cap a les persones que pateixen alguna malaltia, deficiència o discapacitat, sigui quina sigui.

Agraïm com sempre, la implicació i el suport de tota la comunitat educativa ja que va fer possible que l'acte fos tot un èxit.