9 de des. 2015

UN MÓN PER MENJAR-SE’L

UN MÓN PER MENJAR-SE’L és el nom del projecte de centre per aquest curs.

Ens hem proposat treballar, de manera interdisciplinar, al voltant de l’alimentació i aspectes que s’hi relacionen.

Farem activitats variades i adaptades a cada nivell, des d’Infantil a Primària, de creació pròpia, organitzades des de l’escola i participant en propostes d’altres entitats. De fet, ja hem col·laborat en el Gran Recapte d’aliments recollint 455 Kg de menjar i participarem a La Marató de TV3 com a tret de sortida d’aquest gran projecte.

Volem que el nostre alumnat sigui el veritable protagonista: participant activament, cooperant, compartint, aprenent dels altres i construint el seu propi aprenentatge.

*El nostre més sincer agraïment a les mares voluntàries que ens han decorat el vestíbul de l’escola amb motius del projecte: Tere Mellinas, Sonia Soto i Marina Ciuró.

Entre tots fem l’escola més gran!