24 de nov. 2016

L’ESCOLA L’ANTINA PARTICIPA EN LA TROBADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES AMB DISPOSITIUS MÒBILS A L’AULA ORGANITZADES PEL DEPARTAMENT D’ENSENYAMENT

El passat dimecres 23 de novembre a l'institut Roseta Mauri de Reus, la mestra d'anglès, Lluïsa Forján, va presentar en la Jornada d'Intercanvi d'Experiències amb Dispositius Mòbils a l'Aula, un taller relacionat amb algunes de les APPS per treballar a Primària diferents àrees del currículum i que s'utilitzen a l'escola amb l'alumnat de cicle mitjà i superior.

La jornada va ser un èxit de participació i s'emmarca en l'impuls que el Departament està realitzant per difondre l'ús dels dispositius mòbils a l'aula amb finalitat pedagògica i amb l'objectiu de facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge de manera més significativa i motivadora per l'alumnat.

L'escola l'Antina aposta per anar utilitzant recursos digitals i anar integrant-los dins el currículum. És per això que aquest curs s'estan introduint gradualment les tablets en els diferents nivells escolars amb un gran èxit d'acceptació, motivació i interès per l'alumnat i el professorat.

Tablets a l'Antina