13 de març 2017

IV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat divendres 10 de març, l'escola l'Antina va celebrar el seu IV Certamen de lectura en veu alta.

Va ser un acte on van assistir tots els alumnes i mestres de Primària del centre i on els representants de cada classe, des de 3r a 6è i també  dels alumnes d'aula d'acollida, van llegir en públic. davant un jurat expert format per la Sra Carme Mas (inspectora i escriptora), la Sra. Montserrat Muntané (professora de castellà), la Sra. Montserrat París (bibliotecària) i el Sr. Mario Ruiz (padrí de lectura). També va assistir a l'acte el Sr. Enric Escoda del Centre de Recursos del Tarragonès.

Aprofitant el temps de deliberació del jurat, els alumnes, que sabien tocar algun instrument, van presentar al públic diferents peces musicals.

Agrair als membres de la Comissió de la biblioteca la bona organització, als mestres que dia rere dia encoratgen als seus alumnes a llegir millor i a tots els alumnes participants per regalar-nos uns moments de lectura de qualitat  i en general, a tots els alumnes assistents pel seu saber estar.

Els alumnes seleccionats pel jurat han estat:
Estel Paños de 3r
Rehab El Mansouri de 5è
Qian Qian Shan de 5è, de l'aula d'acollida.

Aquestes alumnes  participaran en les semifinals del Certamen de Lectura en veu alta que organitza la Enciclopèdia Catalana i el Departament d'Ensenyament, el proper 29 de març al Caixafòrum de Tarragona.

Esperem que tinguin molta sort.