30 de març 2017

L'ESCOLA L'ANTINA PASSA A LES SEMIFINALS EN EL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA DE TARRAGONA

El passat dimecres 29 de març es va celebrar al Caixafòrum de Tarragona, els quarts de final del  Certamen de Lectura en veu alta  on l'escola l'Antina ha estat representada per tres alumnes.

El jurat ha nomenat finalista  en la categoria de grumets verds, (cicle superior) a l'alumna de l'escola l'Antina, Rehab El Mansouri de 5è.

A l'abril, se celebrarà a l'auditori de Tarragona la semifinal on se seleccionarà l'alumnat de cada categoria que passarà a la fase final a Barcelona.

Dels quatre anys que l'escola l'Antina participa en aquest Certamen, ha arribat en tres ocasions a les semifinals i una a la gran final.

Esperem que tingui sort en les semifinals!