12 de març 2018

L'ANTINA PARTICIPA A LA MEDUTARRACO

Ahir es va celebrar la mEdutarraco amb la participació de més de 800 alumnes de 6è de Primària i instituts de la comarca de Tarragona. De la nostra escola van assistir 50 alumnes de 6è acompanyats per 4 mestres, l'administratiu del centre i 4 alumnes de la URV  en pràctiques.

L’objectiu bàsic de la mEduTarraco és que l’alumnat aprengui a utilitzar els dispositius mòbils per orientar-se i localitzar qualsevol punt de la ciutat de Tarragona, de manera totalment autònoma, tot emprant diversos tipus d’habilitats i destreses.

En definitiva, una "gimcana tecnològica" per la part alta de la ciutat de Tarragona que van saber resoldre sense gaires dificultats.

Felicitem als i les participants i a l'organització de l'acte i us deixem un vídeo resum d'aquesta fantàstica activitat.