16 de març 2018

V CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A L'ESCOLA L'ANTINA

El passat dimarts13 de març, l'escola l'Antina va celebrar el V Certamen de Lectura en veu alta.

Un acte que any rere any es va consolidant i que representa el gaudi i la importància de llegir pels altres.

Un dia molt emocionant, ple de nervis i expectació per saber qui dels alumnes seleccionats de les classes del Cicle Mitjà i Superior ens representaven als quarts de final del Certamen que se celebrarà a Tarragona durant el mes d'abril.

El jurat estava format per la inspectora d'Educació Sra. Carme Mas, el regidor d'Ensenyament Sr. Jordi Solé, la professora de l'institut Torrredembarra, Sra. Montserrat Muntané i una mare voluntària del projecte Llegim Junts, Sra. Teresa Mellinas. També ens va acompanyar el Sr. Enric Escoda del Centre de recursos del Tarragonès.

Finalment els seleccionats van ser:

Cicle Mitjà: Adriana Rivero
Aula d'acollida: Francesco Camissola
Cicle Superior: Rehab El Mansouri.

Felicitats a tots els participants, als mestres i als responsables de l'organització de l'acte.