12 de juny 2018

GRAN ÈXIT DE LA MARXA SOLIDÀRIA A FAVOR DE LA FUNDACIÓ ONADA: "LA DIFERÈNCIA ENS FA IGUALS"

El passat dissabte 2 de juny es va celebrar a l'escola l'Antina la II Marxa solidària, aquest any a benefici de la Fundació Onada.

Es van vendre un total de 350 dorsals i la recaptació final ha estat de 1.068 euros.

El nostre més sincer agraïment a l'alumnat de cinquè i als seus tutors perquè han estat els veritables protagonistes i organitzadors de l'acte, també a les seves famílies que van portar tota la barra solidària, a la col·laboració dels regidors d'Ensenyament i d'Esports de l'Ajuntament de Torredembarra, a les empreses que han participat, a protecció civil, a les talleristes, i al grup de pop o-Xenta's que van amenitzar el final de la marxa solidària i ens van fer ballar de valent.

També agrair la presència de l'alcalde de Torredembarra i membres, usuaris i familiars de la Fundació Onada.

L'acte es va desenvolupar en un ambient lúdic i festiu on tots i totes ens vam sentit molt bé, i és que ser solidari aporta molts beneficis!