14 d’abr. 2020

L'ESCOLA ORGANITZA VIDEOCONFERÈNCIES ADREÇADES A LES FAMÍLIES

La setmana del 6 al 10 d'abril, la Direcció del centre va organitzar quatre videoconferències adreçades a les famílies (una per a cada cicle)  per complir amb diferents objectius:

- Donar a conèixer el nou sistema d'aprenentatge virtual que s'engegarà el proper 14 d'abril.

- Resoldre i aclarir dubtes de les famílies, força preocupades per la incertesa d'aquest moment i pel seguiment de tercer trimestre.

- Enviar un missatge de calma i de confiança amb els professionals que hi treballem.

Hi va haver una gran participació, ordre i claredat en l'exposició de tots els aspectes més rellevants i vam aconseguir així els objectius fixats.

Són temps difícils i de gran preocupació educativa per a les famílies, alumnat i docents. Tots i totes ens haurem d'acostumar a una nova manera de relacionar-nos i de treballar, a l'espera que el confinament s'acabi el més aviat possible.

Gràcies per totes les vostres mostres de suport i cuideu-vos molt!

Us deixem un resum dels temes tractats.