25 de maig 2020

PROJECTE CARTES AMB COR

L’escola l’Antina ha participat en el projecte Cartes amb Cor, però l'alumnat de Cicle Mitjà ha fet un treball més dirigit i d'aprofundiment didàctic. Unes cartes elaborades amb molt d'amor i dirigides als malalts de coronavirus dels Hospitals de la Demarcació de Tarragona.
La responsable del Projecte ens ha agraït la nostra participació. Us deixem la seva resposta:
“En nom de tots els professionals de la Xarxa Santa Tecla volem agrair el seu missatge de suport.

Depenent del contingut, el seu missatge serà dirigit a les persones que són ateses als hospitals de Santa Tecla o del Vendrell, a les residències de gent gran de Ponent o Llevant, als residents del CRAE Sant Josep o als de llar de la Fundació Estela.

Agrair, de nou, el seu suport en aquests temps tant excepcionals.

Xarxa Santa Tecla”.

També ens han fet arribar el seu agraïment des de l’Hospital Joan XXIII de Tarragona:

Bon dia a tota la classe de Garbí, de 3r A de l’escola l’Antina de Torredembarra. Moltes gràcies per aquests regals!

Tant els pacients com els professionals que convivim en una situació tan singular com aquesta, motivada pel Covid-19, us agraïm de tot cor les vostres cartes i els vostres dibuixos. Ens dóna molta força saber que penseu en nosaltres!”.