22 d’abr. 2021

JORNADES CULTURALS

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, l'escola celebrarà el dies 22 i 23 d'abril les tradicionals Jornades Culturals.

Aquests dies no seguirem les àrees de l'horari habitual i omplirem tot el temps lectiu amb un gran ventall d'activitats i tallers lúdics/educatius.

Alguns tallers seran impartits per persones externes del centre (normalment familiars o persones voluntàries del municipi) que mostraran els seus coneixements i/o habilitats als nostres infants. La idea és que tot l'alumnat valori també la riquesa dels aprenentatges que es poden adquirir fora de l'àmbit formal que ofereix l’escola. Sempre podem seguir aprenent.

Agrair sincerament la tasca de mestres i talleristes per fer possible, un any més, aquestes Jornades Culturals.

Totes les activitats i/o tallers comptaran amb les mesures de protecció i hi haurà una mostra fotogràfica a través d'Instagram i a la nostra Web. Seguiu-nos!

En document adjunt podeu veure els tallers que s’impartiran.

Aprofitem per desitjar-vos una Feliç Diada de Sant Jordi.

Amb l'ajuda de tots els infants i la creativitat de la TEI (M.Rosa) s'ha elaborat un gran drac de Sant Jordi que s'ha instal·lat al vestíbul del centre. Ens vigilarà i acompanyarà aquests dies per recordar-nos aquesta festa cultural tan important per a l'escola.