1 de nov. 2021

FESTA DE LA CASTANYADA

El passat divendres 29 d'octubre, l'escola va tornar a celebrar la tradicional festa de la Castanyada.

Vam recuperar l'exposició de receptes de tardor, la qual va ser visitada per tot l'alumnat i mestres de l'escola. Receptes originals, saludables i ben presentades van fer les delícies de tothom.

També va haver-hi un racó al vestíbul dedicat a l'exposició de carabasses decorades per a l'alumnat de 6è i elements decoratius de Halloween!

Us deixem la mostra fotogràfica de l'exposició:

1r

2n

3r

4t

Halloween:

A la tarda, l'alumnat de Primària va acabar la festa ballant la ja tradicional "Rumba del Moniato", un acte col·lectiu que va omplir la pista de nens i nenes ballant, rient i cantant (seguint la coreografia que dirigia el mestre de música). Feia molt de temps que no vivíem un acte col·lectiu al pati i va ser molt emocionant i divertit.

I per acabar, no hi ha castanyada sense la visita més esperada per a l'alumnat d'Infantil, la castanyera més eixerida del món!, un  any més ha compartit amb els més petits l'alegria d'aquesta festa.

L'Antina sempre amb les festes tradicionals!