15 d’abr. 2016

DIADA DE SANT JORDI A L'ESCOLA

Pares i mares, us informem que el proper dimecres, dijous i divendres, coincidint amb la diada de St. Jordi, celebrarem a l’escola unes Jornades Culturals.

Dimecres farem el “III Certamen de Lectura en Veu Alta” i lliurarem els premis dels guanyadors/es del “concurs de jeroglífics”.

El dijous es faran tallers on hi participaran de forma voluntària pares i mares a qui volem agrair especialment la seva col·laboració.

I, tant el dijous com el divendres, tots els cursos faran activitats relacionades amb Sant Jordi.

Podreu entrar a la web de l’escola www.escolaantina.cat per veure una mostra de totes les activitats.

Els alumnes de 6è també han organitzat al pàrquing de l’escola unes paradetes on vendran roses, llibres, manualitats i jocs. Us convidem a que hi aneu a fer un cop d’ull amb els vostres fills/es.

La vostra col·laboració serà molt benvinguda!!!

Curs
P3 i P4