21 d’abr. 2016

III CERTÀMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat 20 d'abril vam celebrar el “III Certamen de Lectura en Veu Alta”.

Un total de 18 alumnes representants del Cicle Mitjà i Superior van llegir per tot l'alumnat de Primària.

Vam comptar amb un jurat format per:

Sra. Carme Mas
Sra. Montserrat Muntané
Sr. Mario Ruiz
Sr. Josep Lleixà
També, com a persona convidada del CRP de Tarragona, el Sr. Enric Escoda.

El jurat va declarar finalistes els següents infants, els quals aniran a representar-nos als quarts de final al Caixafòrum de Tarragona, el proper dimarts 26 d'abril .

Laura Pons de 4t
Ian Contreras de 6è
Brandon Rolick de l'aula d'acollida.

Molta sort!

Un cop més, les lectures ens han servit per celebrar un dels actes més emblemàtics de les jornades culturals que celebrem pels voltants de Sant Jordi, on la lectura i la música són els elements centrals.

Gràcies a tots els participants, als mestres i també a l'alumnat de Primària, que van saber guardar silenci i ordre gaudint de les lectures dels seus companys.

I gràcies també a la comissió de biblioteca per fer d'aquest acte un dia fantàstic.

Feliç Sant Jordi a tothom!