14 de febr. 2017

L'ANTINA PARTICIPA A LA TARRACONADA

El proper dimecres 16 de febrer, alumnes de sisè de l'escola l'Antina participaran a la TARRACOnada. És un projecte pilot col·laboratiu, multicompetencial i interdiscipinar de georeferenciació i tecnologia mòbil perquè els alumnes de les comarques tarragonines coneguin Tarragona i aprenguin a moure’s i descobrir la ciutat.

El projecte gira al voltant del programa mSchools i el Mobile History Map (MHM), impulsats per la Fundació Mobile World Capital Barcelona.

Participen 13 instituts i tres escoles de Tarragona i consisteix en una gimcana on, en grup de cinc alumnes i acompanyats pels mestres, han d'anar passant una sèrie de proves per diferents punts d'interès de la ciutat.

És una iniciativa que demostra que els dispositius mòbils tenen moltes funcions educatives i motivadores per a l'aprenentatge.