6 de febr. 2017

PROJECTE PENFRIENDS L’ANTINA-VILLARS

El municipi de Villars (França)

Aquest és el nom del projecte d'anglès que inicia l'escola l'Antina amb l'escola de Villars, vila francesa agermanada amb Torredembarra.

A través de correus electrònics entre ambdues escoles, els alumnes de cinquè podran anar treballant i aprenent de manera significativa molts dels continguts curriculars de l'àrea d'anglès (descripcions, presentacions, tradicions...), així com la introducció de recursos tecnològics per facilitar la comunicació entre centres.

El projecte finalitzarà amb la visita dels alumnes de Villars al nostre centre que té previst que es realitzi el proper 1 de juny. Aquell dia es realitzaran activitats conjuntes per tal que l'alumnat es pugui conèixer i pugui compartir aquesta experiència plegats.