17 de febr. 2017

L'ESCOLA L'ANTINA GUANYADORA D'UN PREMI BRITISH COUNCIL JOHN MCDOWELL

L'Escola l'Antina ha estat premiada amb el segon premi convocat per l'APAC - British Council John McDowell (associació de professors/es d'anglès de Catalunya) en la modalitat C: premi col·lectiu adreçat a professorat i alumnes amb activitats fetes a l'aula i/o en entorns virtuals.
El projecte es va realitzar amb els alumnes de sisè del curs passat, emmarcat en el projecte de padrins de lectura, i consistia en elaborar un conte digital adaptat als gustos i interessos dels seus fillols de 1r.
Aquesta experiència, anomenada THE EXPERIENCE: CUSTOMIZED VIRTUAL LIBRARY FORT THE LITTLE ONES, desenvolupada per la mestra d'anglès Luisa Forján va rebre, el dijous 16 de febrer a la universitat Pompeu Fabra de Barcelona, el premi de mans del president de l'APAC.
 A l'acte hi van assistir, a més a més la directora de l'escola, dos antics alumnes, el Toni i el Moisés.