16 de març 2020

ACTUALITZACIÓ INFORMACIÓ CORONAVIRUS SARS-COV-2

Benvolgudes famílies,
Adjunt us fem arribar les últimes instruccions que ha enviat el Departament d’Educació.
- Ha quedat totalment prohibit l'accés a l'escola a qualsevol persona fins el divendres 27 de març inclòs.
- El director de Serveis Territorials insta a les famílies a comunicar a la direcció del centre, a través del correu electrònic e3009242@xtec.cat, si algun alumne/a o familiar estigués afectat pel virus o confinat.
- Es recorda que aquest temps no és vacacional sinó una mesura per evitar la propagació del virus. La Generalitat recomana no assistir a parcs, zones recreatives, casa d'altres amics/amigues, evitar el contacte amb població de risc (gent gran, amb patologies cròniques...). Si cal sortir, podeu passejar en espais oberts, mantenir un mínim d'un metre de distància entre persones, rentar-se les mans...
En definitiva usar el sentit comú i adoptar les mesures amb serenitat i respecte pel bé de tothom.
Us anirem informant de qualsevol novetat.
Atentament,
Equip Directiu