9 de març 2020

VII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres 4 de març un total de 18 alumnes participants (de 3r a 6è), escollits prèviament pels seus propis companys/es, van participar en el VII Certamen de Lectura en veu alta que organitza l'escola.

Aquest acte s'inclou en un dels projectes que desenvolupa l'escola per fomentar la lectura i conclou, amb la participació de l'alumnat seleccionat, en el Certamen de Lectura en veu alta que promou el Departament d'Educació per tota Catalunya.

El jurat estava format per l'Inspector d'Educació (Sr. Vicent Villena), una inspectora (Sra. Carme Mas), la Regidora d'Ensenyament (Sra. Maria Gual), una professora de llengua (Sra. Montserrat Muntané), una representant de la Biblioteca Municipal (Sra. Montse París) i una mestra (Sra. Àngels Gallego). Un jurat expert que va manifestar l'alt nivell lector de tots els/les participants però que finalment va haver de seleccionar un/a alumne per a cada categoria.

Mentre el jurat deliberava, tot l'alumnat de Primària va poder gaudir d'una audició, amb un seguit de peces musicals interpretades per l'alumnat del nostre centre (alumnes també de l'escola municipal de música).

Finalment el veredicte del jurat va ser el següent:

Cicle Mitja: Anna Lecha.

Cicle Superior: Estel Paños.

Aula d'acollida: Nisrin El Harchaoui.

Moltes felicitats a les escollides i esperem que tinguin molta sort el proper 17 de març en les semifinals que se celebren a Tarragona.

Agraïm a la Teresa Piquer l'organització de l'acte, a l'Anna Guasch la coordinació de l'alumnat de música i a tots els/les mestres i alumnat la seva gran implicació i entusiasme en aquest projecte que fa que any rere any sigui tot un èxit.

L'Antina sempre amb la lectura!