12 de nov. 2014

CONSTITUCIÓ MESES ELECTORALS I PUBLICACIÓ CENS DEFINITIU

Aquest matí s’han constituït les meses electorals pel procés de renovació dels representants de mares i pares, i de professorat al Consell Escolar del centre.

Tal com marca la normativa les dues meses estaran presidides per l’Isabel Escobar, directora de la nostra escola. Pel sector de mares van ser escollides, per sorteig, la Maria del Carmen Aguiló, que farà de secretària de la mesa, i l’Anna Balet.

A la mesa del sector de mestres hi haurà l’Anna Casadó i l’Ainhoa Huguet, que al ser la de menys antiguitat al centre ocuparà el rol de secretària.

A més a més, durant l’acte de constitució, les meses electorals van aprovar el cens definitiu de cadascun dels sectors. El de mares i pares el podeu consultar al plafó informatiu situat davant la secretària de l’escola, i el de professorat a la sala de mestres del centre.