26 de nov. 2014

SESSIÓ DE CONSCIENCIACIÓ PER EVITAR L'ÚS DEL PAPER D'ALUMINI COM A EMBOLCALL

El 25 de novembre, el regidor de medi ambient Sr Eduard Rovira, va presentar a l'escola l'Antina "el Boc’n’roll".  Aquest producte és un invent català que serveix com a tovalles o com a embolcall reutilitzable, ja que per una cara és de roba i per l’altra de plàstic. A més, la seva petjada ecològica és 500 vegades inferior a la del paper d’alumini.

Tots els alumnes de 4t van rebre un, però s'espera que en altres cursos futurs s'estengui a tots els alumnes.

Aquesta iniciativa de  la Regidoria de Medi Ambient, amb la col·laboració de l’Associació Mediambiental La Sínia, està relacionada amb la participació en la sisena Setmana Europea de la Prevenció de Residus amb la realització d’una campanya per conscienciar els escolars que evitin l’ús d’alumini en els embolcalls.

Des de l'escola fomentem la no utilització d'embolcalls, i per això totes les classes disposen d'una caixa per a que a l'hora del pati els alumnes puguin deixar les seves carmanyoles.

Des de casa també podeu col·laborar i us animem a fer-ho!

Si voleu veure la notícia que va sortir al TAC12, entreu al següent enllaç: