7 de nov. 2014

LA CASTANYADA

El passat dimarts dia 28 d’octubre va arribar a l’escola la nostra estimada castanyera, s’hi va trobar tan a gust, que es va instal·lar al vestíbul!

Entre el dijous i el divendres, els alumnes van estar elaborant tot de receptes de tardor. Amb les receptes que van fer es va muntar una exposició que va restar oberta a tothom, pares, mares i parents diversos, el mateix divendres, davant la mirada expectant de la castanyera.

I a la tarda, tots, petits i grans, van sortir al pati de primària per menjar-se les castanyes que els alumnes de 6è havien torrat. Alguns també van aprofitar per “devorar” la recepta que havien elaborat i d’altres van optar per endur-se’n una mostra a casa.

Finalment, tots plegats vam ballar la ja popular “Rumba del Moniato” que podeu veure en el següent enllaç: