25 de març 2019

DIJOUS DE PATI ALTERNATIU

El passat dijous 21 de març l'escola va iniciar els dijous de pati alternatius. Una iniciativa que pretén fomentar el bon clima de joc al pati i la cohesió entre iguals, també per donar resposta a la petició dels delegats/des de les classes que comentaven que no tenien moltes opcions de joc i que el futbol, en algunes ocasions, era l'origen d'alguns conflictes entre companys/es.

Cada dijous  els infants poden triar, dins d'un gran ventall de jocs i  material variat (esportiu, lúdics, didàctic, etc...) a què jugar.

L'alumnat del Cicle Superior és l'encarregat de l'organització del material i de dinamitzar cada zona de joc. Es farà cada dijous, però ho anirem ampliant de manera gradual, a més dies.