22 de març 2019

VI CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dimecres 20 de març l'escola va celebrar el VI Certamen de lectura en veu alta. Un projecte pel foment de la lectura que motiva i anima a realitzar, entre el nostre alumnat, una bona lectura en veu alta atenent a uns criteris treballats (to de veu, ritme, entonació, etc...).

L'acte va ser presidit per un jurat format per la Sra. Carme Mas (escriptora, i exinspectora d'Educació), el Sr. Jordi Solé (regidor d'Ensenyament), Montse París (biblioteca municipal), Montse Muntané (professora d'institut),  Montse Solanes (mestra responsable de biblioteca de l'escola Àngels Garriga) i Isabel Escobar (directora).

Un total de 18 alumnes van participar en representació de cada nivell (de 3r a 6è) i a la mitja part, mentre el jurat deliberava, vam gaudir d'unes peces musicals que ens va regalar l'alumnat del nostre centre amb diferents instruments.

Els/les finalistes que aniran al Certament de quarts de finals a Tarragona seran:

Júlia Suñé 4t A

Alejandro Jiménez 6èA

Hengxiang Heng 6è B

I els/les finalistes suplents:

Ïu Olària 3rA

Martina Pérez 5è A

Abd El Karime El Farsi 6è B

Volem felicitar la bona organització del Certamen i el bon nivell lector que van demostrar tots els/les participants.

L'Antina sempre amb la lectura!