19 de març 2019

PREINSCRIPCIÓ CURS 2019-2020

Us comuniquem que el calendari de preinscripció per al curs 2019-2020 estarà obert del 29 de març al 9 d’abril (ambdós inclosos). Recordeu que totes les sol·licituds presentades fora de termini perdran tota la puntuació obtinguda en el barem.

De la mateixa manera, no podeu presentar més d’una sol·licitud. Si en presenteu més d’una perdreu tots els drets de prioritat que us puguin correspondre.

S’han de preinscriure els nens i nenes que no estan matriculats actualment al nostre centre. Aquest període està indicat pels infants nascuts a l’any 2016 i que el proper curs escolar, començaran P3, així com la resta de nens i nenes que vulguin canviar de centre.

CRITERIS GENERALS D’ADMISSIÓ DE L’ALUMNAT

• Si hi ha germans o germanes escolaritzats/ades al centre o el pare, mare, tutor o tutora legal hi treballa, 40 punts.
  • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc:
    • Domicili a l’àrea de proximitat del centre, 30 punts.
    • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre, 20 punts.
    • Domicili al mateix municipi del centre, 10 punts.

• Si el pare, mare, tutor o tutora legal reben l’ajut de la renda garantida de ciutadania, 10 punts.
  • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o alumna o d’un familiar de primer grau, 10 punts.

CRITERIS COMPLEMENTARIS (EN CAS D’EMPAT)

• Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental, 15 punts.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR
­­­­­­­
OBLIGATÒRIA A TOTES LES SOL·LICITUDS

• Imprès de sol·licitud que es pot recollir a la secretaria del centre. A partir del 29 de març.
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • Original i fotocòpia del DNI dels pares o tutors. En el cas de que el DNI o NIE no figuri l’adreça al·legada, s’ha de presentar certificat o volant municipal de convivència de l’alumne, on ha de constar que viu amb la persona sol·licitant.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna que tingui DNI o NIE.
  • Original i fotocòpia de la targeta sanitària.

Important: per garantir un bon funcionament, a l’escola no es faran fotocòpies.

Tot allò que es vulgui demanar a efectes de baremació s’haurà d’acreditar documentalment i dins del termini de preinscripció.

PER TAL DE FORMALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ CALDRÀ PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ A SECRETARIA NOMÉS EN HORARI DE PREINSCRIPCIÓ:

Lloc de preinscripció:

De dilluns a dijous: